دوربین مخفی

خودکار دوربین دار

این روان‌نویس دوربین‌ دار یک میکروفون داخلی دارد که وجود میکروفون این امکان را می‌دهد تا بتوان فیلم‌ برداری با صدا و کیفیت عالی انجام داد. خودکار دوربین‌دار باتری لیتیوم داخلی با ظرفیت بالا، و با قابلیت شارژ دارد. روان نویس دوربین دار رم خور دارای کارت حافظه و پورت یو اس بی است  که قابلیت اتصال به لپ‌تاپ و سیستم خانگی دارد و از این طریق هم شارژ می‌شود و هم می‌توان فیلم‌ها و تصاویر ذخیره شده در حافظه را استفاده و انتقال داد.این دوربین خودکاری باکیفیت عالی فیلم برداری و عکاسی می کند.

 

بررسی تخصصی باریک ترین خودکار دوربین دار جهان BPR6

از نظر طراحی و ساختار

باریک ترین خودکار دوربین دار مدل  BPR6  با طراحی بسیار شیک و زیبا مخصوص آقایان و خانم‌هایی که کیفیت محصول نهایی برای‌شان مهم است. مخصوص پزشکان، مهندس‌ها، وکلا و… برای فیلم‌برداری و عکاسی مخفیانه از کارخانه، اداره و دفتر کار و قابل استفاده در هر زمان و مکانی است. دوربین مخفی قرار گرفته شده در این خودکار – روان نویس به قدری کوچک است که به راحتی با چشمان غیر مسلح قابل دیدن نیست.برای مشاهده پورت USB و کارت حافظه تنها کافی است بدنه روان نویس را از هم جدا کنیم.کلید های ON/OFF در بالای خودکار دوربین دار BPR6 و چراغ LED و لنز در جلو و بر روی دسته خودکار قرار دارد.

 

عملکرد سخت افزاری باریک ترین خودکار دوربین دار جهان BPR6

خودکار دوربین دار به واسطه دوربین با کیفیت SD (اس دی) توانایی فیلم برداری با فرمت AVI و کیفیت ۷۲۰ × ۴۸۰ و با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و همین‌طور عکس‌برداری را با فرمت JPEG را دارد. روان‌نویس دوربین‌ دار از حافظه میکرو اس دی (Micro SD) تا سقف ۳۲ گیگابایتی پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از حافظه جانبی امکان ذخیره‌سازی عکس‌ها و ویدئوها را افزایش می‌دهد و علاوه بر آن خطر سوختن حافظه داخلی با جریان‌های نامناسب برق، و در نتیجه از کار افتادن کامل دستگاه، در این نسخه وجود نخواهد داشت.این دوربین با رزولوشن  960*1280 قادر به عکی برداری است.باتری دوربین خودکاری مخفی مدل  BPR6 بسیار مقاوم می باشد که با یک بار شارژ کردن آن امکان فیلم برداری تا یک ساعت به طور مداوم را فراهم می کند.

جمع بندی و مقایسه

باریک ترین خودکار دوربی ن دار BPR6 که دارای پورت های USB و کارت حافظه تا 32 گیگا بایت می باشد اما فاقد ویژگی مهم وای فای است در حالی که خودکار دوربین دار دیجیتال مدل HD H.264 قابلیت این را دارد که از طریق WiFi به اینترنت دسترسی پیدا کند و همچنین فیلم برداری با کیفیت اچ دی از دیگر ویژگی های آن است.

 مشخصات کلی خودکار روان نویس دوربین دار رم خور

 

  • قابلیت فیلمبرداری با فرمت AVI
  • ۳۰ فریم بر ثانیه
  • امکان تنظیم تاریخ و ساعت به وقت واقعی
  • امکان یک ساعت فیلم‌برداری مداوم با یک بار شارژ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا