دوربین ipدوربین ضد آبدوربین عکاسی

دوربین گوپرو H.264 ضد آب، WIFI

دوربین گوپرو H.264 ضد آب، WIFI
دوربین گوپرو H.264 ، عکس‌برداری و فیلم‌برداری را برای شما آسان‌ می‌سازد. با دوربین گوپرو H.264 می‌توانید باکیفیت 720p60 و 1080p30 فیلم‌برداری کنید. دوربین گوپرو به‌یمن داشتن مشخصات بیِ‌نظیر، یکی از پرفروش‌ترین دوربین‌ها در سرتاسر جهان است. حالت QuickCapture دوربین گوپرو H.264 ، شما را قادر می‌سازد تنها با فشردن یک دکمه شروع به تصویر‌برداری کنید. حالت عکس‌برداری مستمر (Burst Photo) دوربین گوپرو H.264 امکان عکس‌‌برداری پی‌درپی 5 فریم بر ثانیه را فراهم می‌کند. دوربین گوپرو H.264 قابل پوشیدن، قابل نصب‌شدن بر روی انواع ماونت‌ها و همراه با محفظه‌ی ضدآب است. با این محفظه می‌توانید تا عمق 30 متری آب همچنان به تصویر‌برداری ادامه دهید. با عکس‌ها و ویدئو‌های تهیه‌شده با دوربین گوپرو H.264 مانند یک قهرمان بدرخشید.

کیفیت فیلم‌برداری دوربین گوپرو H.264
دوربین گوپرو جدید H.264 دارای قابلیت فیلم‌برداری خارق‌العاده است. صرفه‌نظر از کیفیت فیلم‌برداری که پیش‌ازاین بدان اشاره شد، حالت‌های تصویر‌برداری QuickCapture، SuperView و Auto Low Light امکان عکس‌برداری و فیلم‌برداری به‌صورت حرفه‌ای در هر شرایطی فراهم می‌کند.

حالت‌های تصویر‌برداری متنوع دوربین گوپرو H.264
حالت‌های مختلف عکس‌‌برداری یکی دیگر از امکانات جذاب دوربین گوپرو H.264 است. شما می‌توانید تفکیک‌پذیری تصاویر را تغییر داده و به عنوان مثال برای آپلود تصاویر بر روی شبکه‌های اجتماعی از تصاویر با تفکیک‌پذیری کمتر (5 میلیون پیکسل) استفاده کنید. می‌توانید از حالت‌ عکس‌برداری تاخیرزمانی (Time Lapse) استفاده کنید. در این حالت دوربین هر 30 ثانیه تصویری را ثبت می‌کند. اگر به دکمه‌ی شاتر دسترسی ندارید، می‌توانید از قراردادن دوربین‌ بر روی ماونت‌ها استفاده کنید و یک سری از تصاویر را باحالت عکس‌برداری مستمر (Burst Photo) ثبت کنید. سپس بهترین را از میان آن‌ها انتخاب کنید. برای تصویر‌برداری از صحنه‌های پرجنب‌وجو‌ش این حالت ایده‌ال است.

با حالت QuickCapture دوربین گوپرو H.264 دیگر لازم نیست نگران از دست‌دادن لحظه‌ای ناب باشید. این حالت دوربین گوپرو H.264 را به حالت تک دکمه‌ای تبدیل کرده، به‌طوری‌که به‌محض روشن کردن دوربین، تصویر‌برداری آغاز می‌شود. چنانچه دکمه را دو ثانیه نگه‌دارید، عکس‌برداری تأخیر زمانی انجام می‌شود.

همه‌ی زیبایی در حال وقوع در اطراف خود را با دوربین گوپرو H.264 برای همیشه جاودانه کنید. حالت فیلم‌برداری SuperView دوربین گوپرو H.264 ، امکان فیلم‌برداری در حالت واید را فراهم کرده و پرسپکتیوی بی‌نظیر ازآنچه در حال وقوع است، ارائه می‌دهد. تصاویری نفس‌گیری از لحظات زیبای زندگی شما با دوربین کوچک برای همیشه به یادگار می‌ماند.

حالت هوشمند دوربین گوپرو H.264 ، می‌تواند از نگرانی شما کاسته و حتی جای شما فکر کند. در حالت هوشمند Auto Low Light مقدار فریم بر ثانیه بر اساس شرایط نوردهی تغییر کرده و شما را قادر می‌سازد تا به‌راحتی در مناطقی روشن و تاریک اقدام به تصویر‌برداری کنید – بدون آنکه نگران تنظیم کردن مشخصات دوربین باشید.

ویژگی‌های فیزیکی دوربین گوپرو H.264
دوربین گوپرو H.264 دارای محفظه‌ای است که آن را در برابر هر محیطی محافظت کرده و تصویر‌برداری را در هر شرایطی ممکن می‌سازد. این محفظه می‌تواند دوربین را در برابر گرد و خاک و رطوبت مصون داشته و تصویر‌برداری را تا عمق 40 متری آب امکان‌پذیر می‌سازد.

کم‌حجم بودن و سبکی از دیگر ویژگی‌های عالی دوربین است. وزن دوربین کمتر 111 گرم بوده و می‌تواند آن را به‌راحتی حمل کرد، بر روی بدن نصب کرد و در هر شرایطی تصویر‌برداری نمود.

لنز فوق‌العاده واید دوربین‌های گوپرو یکی از مشخصه‌هایی است که این دوربین‌ها بدان معروف هستند دوربین گوپرو H.264 نیز از این ارثیه خانوادگی بی‌نصیب نبوده و داری لنزی عالی و فوق‌العاده واید است که پرسپکتیوی کم‌نظیر و حیرت‌آور به تصاویر شما می‌بخشد. آنچه با لنز این دوربین به ثبت می‌رسد، در دوربین‌های هم‌اندازه و هم قیمت یافت نمی‌شود.

دوربین گوپرو H.264 امکان ضبط صدا را نیز دارد. با استفاده از Skeleton Backdoor امکان ضبط صدا در حین فعالیت‌ها با جنب‌وجوش پایین در هوای خشک و بدون گردو‌غبار را فراهم می‌کند.

همچنین می توانید سایر دوربین های ضداب مانند دوربین ورزشی مینی دی وی ضد آب FULL HD SPORT را نیز مشاهده و بررسی کنید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا