دوربین ipدوربین عکاسیدوربین فیلمبرداریدوربین مخفی

دوربین مخفی بسیار کوچک MICRO CAMERA X3

دوربین بسیار کوچک X3 با قابلیت عکس‌برداری و فیلم‌برداری با کیفیت HD است. با این دوربین می‌توان فیلم‌برداری را با رزولوشن ۴۸۰ × ۶۴۰ با فرمت AVI انجام داد. همچنین تصاویر را با رزولوشن ۱۲۸۰ × ۷۲۰ با فرمت JPG ذخیره می‌کند. این دوربین حافظه داخلی ندارد و از حافظه جانبی میکرو اس‌دی (Micro SD) تا سقف ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می‌کند. دوربین Micro Camera X3 بسیار کوچک است و به راحتی می تواند در جیب کوچک شلوار و کیف و یا حتی به صورت جاسوئیچی مورد استفاده قرار گیرد. دوربین میکرو کمرا می‌تواند مورد علاقه تجار، وکلا، خبرنگاران و تمام کسانی که دوست دارند دوربین کوچکی داشته باشند و یا آن را به کسی هدیه بدهند، باشد. Micro Camera X3 دارای باتری لیتیومی پلیمری قابل شارژ است.

راهنمای استفاده دوربین مخفی خیلی کوچک MICRO CAMERA X3
با نگه داشتن دکمه عملگر خاموش روشن به مدت ۳ ثانیه، دستگاه روشن می‌شود. چراغ دوربین در این زمان روشن است و دستگاه در حالت استند بای است.برای خاموش کردن دستگاه کافی است دکمه عملگر را ۵ ثانیه نگه داشت.برای عکاسی توسط این دوربین زمانی که دوربین در حالت استند بای قرار دارد با یک بار فشار دادن دکمه عملگر چراغ دوربین یک بار چشمک می‌زند. و دستگاه آماده کار است.برای فیلم‌برداری هم وقتی که دوربین در حالت استند بای قرار دارد با نگه داشتن دکمه عملگر به مدت ۳ ثانیه چراغ دوربین به طور منظم چشمک می‌زند. در این حالت دوربین در حال فیلم‌برداری است. با پایین نگه داشتن ۱ ثانیه دکمه عملگر فیلم‌برداری قطع می‌شود.

هنگامی که باتری دستگاه رو به پایان است چراغ دوربین ۵ بار چشمک می‌زند و سپس دستگاه به طور خودکار خاموش می‌شود. برای اینکه دستگاه را دوباره شارژ کرد، ابتدا باید دستگاه را خاموش و سپس کابل USB دوربین را به شارژر متصل کرد. در هنگام شارژ، چراغ دوربین چشمک می‌زند. زمانی که شارژ به اتمام رسید چراغ به طور ثابت روشن می‌ماند.این دستگاه قابلیت ریست کردن دارد. ممکن است بنا به هر دلیلی مثلا به خاطر یک خطا لازم شود که دستگاه را راه‌اندازی مجدد کرد. با وارد کردن سوزن در نقطه کوچک کنار دستگاه، می‌توان این کار را به آسانی انجام داد.برای تنظیم تاریخ و زمان کافی است کارت حافظه را به کامپیوتر متصل کرد. فایل متنی به نام Time در درون ریشه آن قرار دارد. با استفاده از این فایل و تغییر آن امکان تغییر تاریخ و زمان وجود دارد.علاوه بر فیلم‌برداری و عکاسی می‌توان از میکرو کمرا به عنوان وبکم هم استفاده کرد. برای این کار باید دستگاه را به کامپیوتر وصل کرد و دکمه را یک بار زد. در این حالت دستگاه به عنوان یک وبکم شناخته می‌شود.

مشخصات فنی دوربین MICRO CAMERA X3
پردازنده: A9-CORETEX
فرمت ویدیو: AVI
رزولوشن ویدیو: ۴۸۰×۶۴۰
فریم در ثانیه: 30 FPS
فرمت عکس: JPG
رزولوشن عکس: ۷۲۰ × ۱۲۸۰
منبع شارژ مجدد: ۵ ولت DC
رابط کاربری انتقال اطلاعات: Mini 8 Pin USB
حافظه داخلی: ندارد
کارت جافظه: Micro SD تا ۳۲ گیگابایت
باطری: لیتیوم پلیمری

می توانید برای خرید دوربین مخفی بسیار کوچک MICRO CAMERA X3 کلیک کنید.

محصولات مرتبط

دوربین مخفی مینی دی وی مدل HD U8

دوربین کوچک Full HD مدل QQ5 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا