دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته کوچک و سبک مدل FW-D216

دوربین مداربسته FW-D216 یکی دیگر از دوربین های با کیفیت معرفی شده در این وب سایت می‌باشد. این دوربین با داشتن 300 گرم وزن، جزو دوربین های مداربسته سبک محسوب می‌شود. دوربین ahd ذکرشده، مقاوم در برابر گرد و غبار بوده و ضدآب است. بنابراین می‌توانید آن را در محیط سرباز نیز نصب نمایید. حسگر تصویر استفاده شده در این مدل از دوربین مداربسته، CCD می‌باشد. این حسگر موجب می‌شود ‎تصاویر شفاف و با کیفیتی ضبط گردد. لنز این دوبین 3 مگاپیکسل و  3.6 میلی متر و ساخته شده توسط شرکت سونی است.

دوربین مداربسته FW-D216 دارای بدنه فلزی است که با سیم وصل می‌شود. در این دوربین از فناوری AHD استفاده شده است. AHD به معنای دوربین آنالوگ رزولوشن بالاست. این فناوری سبب ضبط تصاویر با کیفیت مگاپیکسلی می‌شود. از قابلیت های دیگر این دوربین، ضبط تصویر در شب است. این دوربین ahd می‌تواند در شب و از محیط های تاریک فیلمبرداری نماید. زاویه دید دوربین مداربسته FW-D216، نود درجه می‌باشد.

منوی OSD

این دوربین ahd دارای منوی OSD بر روی خود است. به وسیله این منو می‌توان بعضی از قابلیت های دوربین را روشن و خاموش نمود یا نور و رنگ آن را تنظیم نمود. پوشش قسمتی از صفحه که نمی‌خواهید ضبط گردد نیز به وسیله این منو امکان پذیر می‌باشد.

می توانید برای خرید دوربین مداربسته کوچک و سبک مدل FW-D216 کلیک کنید.

محصولات مرتبط

وربین مداربسته F3096 از تکنولوژی AHD

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا