دوربین ip

دوربین مینی دی وی وای فای Q7

دوربین مینی دی ویQ7 کوچک‌ترین دوربین دنیا با قابلیت عکاسی Full HD است. فیلم‌ها و تصاویر گرفته شده توسط این دوربین Mini DV در کارت حافظه آن ذخیره می‌شود. دوربین Q7 با بدنه کوچک و آلمینیومی خود بسیار سبک بوده و به واسطه گیره‌ای که در پشت آن تعبیه شده است به راحتی در هر جایی نظیر لبه جیب و پیراهن، کمربند و… قابل نصب است. به سبب سبک و کوچک بودن این دوربین به راحتی می‌توان از آن به منظور فیلم‌برداری مخفی در منزل، شرکت، مغازه، خیابان و… استفاده کرد.

این دوربین با ابعاد بسیار کوچک ( تقریبا اندازه دو بند انگشت) به صورت دوربین کوچک رم خور شارژی و دوربین بیسیم وای فای می‌باشد. کیفیت تصویر دوربین مینی دی وی Q7 وای فای نسبت به اندازه کوچک آن بسیار مناسب بوده و گزینه‌ای مناسب برای ثبت لحظات شما می‌باشد. یکی از برجسته ترین قابلیت‌های دوربین مینی دی وی Q7 قابلیت اتصال به موبایل و تبلت با استفاده از شبکه وای فای بدون اینترنت (دوربین مخفی وای فای) و همچنین به صورت انتقال تصویر راه دور و از طریق اینترنت و به صورت P2P  و با کاربری بسیار آسان می‌باشد.

دوربین Mini DV Q7 ریزترین دوربین جهان با قابلیت عکس‌برداری فول اچ‌دی (Full HD) است.

این دوربین ۲ مگاپیکسلی قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن ۴۸۰ × ۶۴۰ دارد. دوربین بی‌سیم مینی دی‌وی Q7 از کارت حافظه (Micro SD) پشتیبانی می‌کند و قابلیت ارتقا تا سقف ۳۲ گیگابایت دارد. فیلم‌ها و عکس‌های گرفته‌ شده توسط دوربین مینی دی‌وی Q7 را می‌توان در کارت حافظه قابل ارتقای این دوربین ذخیره کرد. باتری دوربین Q7 Wi-Fi mini DV از جنس لیتیم پلیمر است و می‌تواند تا ۱ ساعت فیلم‌برداری و عکاسی کند. بدنه کوچک و آلومینیومی این دوربین باعث شده دستگاه بسیار سبک و قابل‌حمل باشد و گیره کلیپسی که در پشت دوربین قرار دارد این امکان را می‌دهد که به راحتی آن را بر روی جیب و یا هر‌ قسمت دیگر لباس آویزان، و از کار‌های خود در طول روز فیلم‌برداری کرد.
دوربین Q7 WiFi mini DV توانایی ضبط فیلم با کیفیت VGA ۴۸۰ × ۶۴۰ و QVGA ۲۴۰ × ۳۲۰ دارد. این کیفیت فیلم‌برداری برای دوربینی به این کوچکی بسیار شگفت‌انگیز است. سرعت فیلم‌برداری دوربین مینی دی‌وی ۱۵ فریم بر ثانیه است و فیلم‌های ضبط‌ شده با فرمت AVI در کارت حافظه این دوربین ذخیره می‌شود. دوربین Q7 مجهز به حسگر تصویر CMOS است. می‌توان این دوربین را به سیستم عامل‌های iOS /Android / Windows متصل کرد و فیلم‌های گرفته شده را بر روی سیستم ‌عامل‌های فوق اجرا کرد.
عکس‌های گرفته‌شده توسط این دوربین با فرمت JPEG و با کیفیت فوق‌العاده ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ گرفته می‌شود، یعنی این دوربین توانایی ضبط عکس با کیفیت Full HD را دارد. سایز کوچک دوربین بی‌سیم Q7 این قابلیت را می‌دهد که فرد آن را با خود به هر جایی برده و در هر جایی مخفی کند. حتی می‌توان از این دوربین به عنوان دوربین مخفی در خانه، محل‌کار و… استفاده کرد.

مشخصات دوربین بی‌سیم مینی دی‌وی Q7

  • قابلیت فیلم‌برداری و عکاسی
  • حافظه Micro SD تا ۳۲ گیگابایت پشتیبانی
  • فرمت فیلم‌برداری VGA و QVGA  و AVI
  • دارای سنسور حساس به صدا
  • فرمت عکس JPEG
  • کیفیت عکس ۱۹۸۰ × ۱۰۸۰
  • سرعت فیلم‌برداری ۱۵ فریم بر ثانیه

 

دوربین وای فای Q7 دوربین بیسیم وایرلس

 

دوربین وای فای Q7 یکی از جدیدترین انواع دوربین مخفی کوچک می‌باشد و دارای چهار قابلیت اساسی است:

 

 

 

1) قابلیت دید در شب دوربین Q7

 

به طور کلی پیشنهاد ما عدم تکیه بر قابلیت دید در شب تمامی دوربین‌های کوچک و ریز می‌باشد، زیرا دوربین‌های مداربسته با ابعاد بیش از 50 برابر این دوربین‌ها و سیستم دید در شب 100 برابر قوی تر هم چندان تصویر دید در شب جالبی فراهم نمی‌کنند، چه برسد به سیستم دید در شب ضعیف این دوربین‌های بسیار کوچک. از اینرو برای استفاده از Mini DV Q7 و یا سایر انواع دوربین مینی دی وی در هنگام شب، باید در محیط نور مناسب را فراهم کنید تا دوربین بتواند تصویر مطلوبی فیلمبرداری کند.

 

 

 

2) قابلیت فیلمبرداری در حال شارژ و مدت فیلمبرداری طولانی

 

بسیاری از انواع دوربین‌های مخفی کوچک قادر به فیلمبرداری در زمان شارژ شدن و در وضعیت متصل به شارژر یا پاور بانک نمی‌باشند. ولی دوربین وای فای Q7 دارای این قابلیت می‌باشد. بدون قابلیت تصویربرداری در حین شارژ ، یک دوربین کوچک با باتری شارژی بسیار ریز خودش قادر به فیلمبرداری بیش از 1 ساعت نخواهد بود. ولی دوربین ریز Q7 با بهرهمندی از قابلیت فیمبرداری در حال شارژ (متصل به شارژر، متصل به پاور بانک، متصل به یو اس بی لپ تاپ) می‌تواند حداقل 10 ساعت و حداکثر 60 ساعت فیلمبرداری با یک رم 16 گیگابایتی انجام داده و پس از این زمان شروع به بازنویسی فیلم‌های جدید بر روی فیلم‌های قدیمی کند.

 

 

 

حداکثر تعداد ساعت فیلمبرداری مینی دوربین وای فای Q7 بستگی بسیار زیادی به نور محیط، صداهای موجود در محیط و همچنین میزان تحرک دوربین دارد. در یک فضای تاریک بدون نور و بدون صدا و همچنین با ثابت بودن دوربین، دوربین Q7 قادر به فیلمبرداری تا 60 ساعت و بالاتر بر روی یک رم 16 گیگابایتی می‌باشد، ولی در یک محیط نوارنی با رنگ‌های بسیار و صداهای زیاد و متحرک بودن دوربین، دوربین کیو سون تنها قادر به فیلمبرداری حدود 10 ساعت و یا کمتر بر روی یک کارت حافظه 16 گیگا بایتی می‌باشد.

 

 

 

همچنین اگر تنها برای شما انتقال تصویر و نظارت نا محسوس از راه دور مهم باشد، میتوانید دوربین را به شارژر موبایلی وصل کنید و داخل دوربین رم قرار ندهید و به مشاهده اینترنتی تصویر و ضبط آن بر روی موبایل خود بپردازید و به مدت طولانی به نظارت نامحسوس محیط بپردازید. البته باید هر چند روز یک بار دوربین را یک بار خاموش کنید و پس از جدا کردن از شارژر، پس از یک ربع یا نیم ساعت دوباره آن را روشن کنید و با استفاده از آن لذت ببرید. دلیل این خاموش و روشن کردن دوربین Q7 ، استراحت کوتاه مدت دوربین برای عملکرد صحیح و عمر طولانی آن می‌باشد.

 

 

 

3) قابلیت اتصال دوربین Q7 به موبایل و تبلت با استفاده از وای فای و بدون اینترنت

 

دوربین کیو سون قادر به اتصال به انواع گوشی موبایل اندرویدی و اپل آیفون و آیپد از طریق شبکه وای فای تا فاصله 5 متری (بسته به قدرت آنتن مودم وای فای ADSL) می‌باشد. قبل از اتصال گوشی موبایل به دوربین Q7 ابتدا باید با استفاده از یک نرم افزار بارکد خوان اندرویدی یا IOS اپل از بارکد دوبعدی روی  جعبه دوربین عکس بگیرید تا نرم افزار مخصوص Q7 دانلود شود. پس از دانلود نرم افزار اندرویدی یا اپل دوربین مینی دی وی Q7 و نصب آن بر روی موبایل خود، با گوشی موبایل از طریق وای فای به دوربین Q7 متصل شده و از طریق نرم افزار انتقال تصویر روی موبایل ، دوربین را بر روی شبکه LAN پیدا کنید و به آن متصل شده و تصویرش را ببینید و تنظمیات آن را تغیر دهید.

 

 

 

4) قابلیت اتصال P2P دوربین Q7 به گوشی موبایل از راه دور و انتقال تصویر از طریق اینترنت

 

دوربین وای فای Q7 P2P یکی از معدود دوربین‌های کوچک با قابلیت اتصال اینترنتی می‌باشد.

می توانید برای خرید دوربین مینی دی وی وای فای Q7 کلیک کنید.

محصولات مرتبط

مینی دی وی ip camera

دوربین مینی دی وی با کیفیت hd تولید 2017

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا