دوربین ipدوربین فیلمبرداری

دوربین پولاروید با فناوری وای فای

دوربین پولاروید Cube Plus در 3 رنگ متفاوت، قرمز، آبی و سیاه در دسترس کاربران قرار گرفته و دارای نوارهای چند رنگی Polaroid در امتداد دو طرف دوربین است.سایز مناسب دوربین کوچک پولاروید موجب می شود تا به راحتی جهت تصویر برداری حمل شود.این دوربین با قابلیت وای فای دارای زاویه دید 120 است که قادر به تصویر برداری گسترده می باشد.

طراحی و شکل ظاهری دوربین فیلم برداری پولاروید با کیفیت FULL HD
بدنه این دوربین طوری طراحی شده که برای هر نوع شرایط آب و هوایی مناسب است و در برابر ضربه بسیار مقاوم می باشد.برای شروع تصویر برداری تنها کافی است دکمه ی تعبیه شده بالای دوربین پولاروید را فشار دهید.دکمه WiFi هم در کنار همین دکمه قرار دارد که می توانید مشاهده کنید.شرکت پولاروید این دوربین ها را طوری طراحی کرده که زیبایی آن ها مورد همه کاربران قرار گرفته است.

عملکرد سخت افزاری دوربین فیلم برداری پولاروید با فناوری وای فای
دوربین فیلم برداری پولاروید با فناوری وای فای با رزولوشنP 1440 و با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه قادر به فیلم برداری می باشد،همچنین برای فیلم برداری با سرعت بالاتر می توان از قابلیت P 1080 با سرعت 30 فریم بر ثانیه استفاده کرد. بهتر است بدانید ، علاوه بر فیلم برداری این دوربین وای فای عکاسی نیز می کند که رزولوشن تصویر آن 8 مگاپیکسل است و می تواند تصاویر را تا 10 فریم بر ثانیه ضبط کند.از دیگر مزیت های این دوربین پولاروید Cube Plus پشتیبانی از کارت حافظه Micro Sd تا ظرفیت 64 گیگا بایت و در اختیار داشتن رم 8 گیگ می باشد.

شرکت پولاروید دوربین های کوچک مکعبی شکل های زیادی طراحی و تولید کرده است که همگی دارای ویژگی های خاص و طراحی زیبا و منحصر به فردی هستند.اگر مایل به خرید و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید می توانید به فروشگاه اینترنتی گیلار مراجعه کنید تا یک انتخاب خوب داشته باشید.

می توانید برای خرید دوربین پولاروید با فناوری وای فای کلیک کنید.

محصولات مرتبط

دوربین پولاروید با ردیاب جی پی اس مدل PD-G55H

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا