دوربین ip

دوربین چاپ سریع پولارویدبا قابلیت بلوتوث

دوربین چاپ سریع پولاروید جدید ترین محصول شرکت پولاروید می باشد که شرکت پولاروید با توجه به نیاز بازار که امروزه عکس سلفی مورد توجه کاربران قرار گرفته با تولید دوربین اسنپ تاچ این امکان را فراهم کرده است که پس از عکس برداری در همان لحظه می توان عکس های گرفته شده را چاپ و مشاهده کرد. دوربین پولاروید با قابلیت بلوتوث دارای صفحه نمایش لمسی 3.5 اینچی است که در 3 حالت سیاه و سفید، رنگی و سپید vintage عکس هار ا به شما با کیفیت فول اچ دی ارائه می دهد.دوربین چاپ سریع پولاروید اسنپ تاچ با قابلیت بلوتوث ، مجهز به بلوتوث این قابلیت را دارد که تصویر های ثبت شده را به راحتی از این طریق انتقال می دهد.

بررسی تخصصی دوربین چاپ سریع پولاروید اسنپ تاچ
طراحی و شکل ظاهری دوربین چاپ سریع پولاروید
دوربین چاپ سریع پولاروید اسنپ تاچ با قابلیت بلوتوث یکی از بهترین دوربین های شرکت پلوراید است که به شکل منحصر به فردی طراحی شده است.برای شروع تصویر برداری با این دوربین باید از کلید هایی که در بالای دوربین چاپ سریع پولاروید طراحی شده است استفاده کنیم.فقط با استفاده از صفحه نمایش لمسی قاب عکس را بچرخانید، دکمه شاتر را برای ضبط تصویر فشار دهید، سپس پس از اتمام کار عکس های گرفته شده را چاپ کنید تا از بهترین لحظات خود خاطره بسازید.

عملکرد سخت افزاری دوربین چاپ سریع پولاروید اسنپ تاچ با قابلیت بلوتوث
دوربین چاپ سریع پولاروید اسنپ تاچ با قابلیت بلوتوث ، با کیفیت بالا و روزلوشن فیلم برداری 1080P و عکس برداری آن 13 مگاپیکسل تصویر برداری می کند.دوربین چاپ سریع پولاروید می تواند تصاویر گرفته شده را بر روی کارت حافظه ذخیره کند و می توان تا 128 گیگا بایت ارتقا داد.دوربین پولاروید چاپ سریع تصاویر گرفته شده را با فناوری بلوتوث به راحتی انتقال می دهد.سنسور 3.5 اینچی در این دوربین به شما کمک می کند تا عکس های خیره کننده و زیبایی بگیرید.باتری این دوربین از نوع لیتیوم و با ظرفیت 1100mAh می باشد که زمان شارژ آن به مدت 30 دقیقه است.

کاغذ زینک پولاروید PRINTS VANUALLY VIBRANT
با بهره گیری از تکنولوژی چاپ ZINK ZERO INK ( که در مطالب بعدی بیشتر به بررسی این کاغذ ها می پردازیم ) به جوهر و تونر نیاز نخواهید داشت و همه چیز در کاغذهای عکسی که درون دوربین قرار گرفته بستگی دارد. این کاغذ چاپ مخصوص دوربین چاپ سریع پولاروید در برابر آب، پاره شدن، ضربه مقاوم است.پس از اینکه عکس مورد نظر خود را جهت چاپ سریع انتخاب نمودید ، دوربین چاپ سریع پولاروید اسنپ تاچ با قابلیت بلوتوث با تولید گرما حدود یک دقیقه تصاویر بر روی کاغذ چاپ می شود و از دستگاه خارج شده و شما می توانید به سادگی عکس های خود را مشاهده کنید.

نتیجه گیری

همان طور که گفته شد دوربین چاپ سریع پولاروید اسنپ تاچ با قابلیت بلوتوث ، امکان انتقال سریع تصاویر را برای ما فراهم کرده است.یکی از مشخصه های دوربین که هنگام خرید به آن توجه می شود کیفیت تصویر برداری آن است که دوربین چاپ سریع پولاروید با کیفیت Full HD فیلم برداری می کند

می توانید برای خرید دوربین چاپ سریع پولارویدبا قابلیت بلوتوث کلیک کنید.

محصولات مرتبط

دوربین کوچک پولاروید با قابلیت وای فای

دوربین کوچک پولاروید با قابلیت عکس برداری

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا