دوربین دید در شبدوربین مخفی

ساعت رومیزی دوربین دار با قابلیت زنگ هشدار

ساعت رومیزی دوربین دار مخفی‌ علاوه بر زیبایی، کارایی منحصر‌ به‌ فردی نیز دارد. ساعت دوربین‌دار در واقع یک مراقب تمام وقت است که قابلیت‌های بسیار مهمی دارد و می‌توان با خیال راحت امنیت خانه و محل کار را به این ساعت زیبا سپرد. این ساعت قابلیت فیلم‌برداری و عکاسی و همین‌طور ضبط صدا را دارد. این ساعت رومیزی دوربین‌دار دارای سنسور حساس به حرکت است. زمانی که سنسور‌ حساس به حرکت دوربین فعال باشد و حرکت خاصی را تشخیص دهد بلافاصله دوربین ساعت شروع به فیلم‌برداری کرده و هم‌زمان یک ایمیل همراه با عکس به شماره ذخیره شده ارسال می‌کند. در صورتی که حرکت در محیط قطع شود دوربین به حالت آماده به کار (Standby) در می‌آید. ساعت رومیزی دوربین‌دار علاوه بر سنسور حساس به حرکت به سنسور حساس به صدا هم مجهز است که با دریافت کوچک‌ترین سیگنال صوتی توسط سنسور، شروع به کار می‌کند. زاویه دید این ساعت ۱۴۰ درجه‌ای است، با این زاویه دید دوربین فضای بیشتری را می‌تواند زیر نظر گرفته و ذخیره کند. این ساعت رومیزی یک انتخاب ایده‌آل برای نظارت بر امنیت خانه، نحوه کار پرستار کودک، و یا کنترل اوضاع در محل کار است.

ساعت دوربین‌دار دارای قابلیت دید در شب است. با وجود این ویژگی، ساعت دوربین‌دار حتی در محیط‌های کم نور و تاریکی مطلق نیز فیلم‌برداری و عکاسی را با کیفیت بالایی انجام می‌دهد. باتری لیتیومی این ساعت بادوام و قابل شارژ است و با هر بار شارژ ۴ تا ۶ ساعت فیلم‌برداری مداوم و ۸ تا ۱۰ ساعت ضبط صدا انجام می‌دهد. ساعت رومیزی دوربین دار را می‌توان با استفاده از رابطی که درون بسته‌بندی وجود دارد به لپ‌تاپ و کامپیوتر متصل کرد. از این طریق هم می‌توان ساعت را شارژ کرد و هم می‌توان اطلاعات ذخیره شده در حافظه را به سیستم منتقل کرد. برای مشاهده تصاویر و فیلم‌های ذخیره شده در ساعت نیازی به برنامه خاصی نیست و به راحتی می‌توان از طریق کامپیوتر آنها را مشاهده کرد.

ساعت رومیزی دوربین‌دار از Wi-Fi (وای‌فای) پشتیبانی می‌کند و با استفاده از این ویژگی می‌تواند تصاویر و صدای محیط اطراف را به صورت زنده ارسال کند. این ساعت دارای کنترل از راه دور (ریموت) است که کار با ساعت را آسان می‌کند و امکان کنترل از راه دور را فراهم می‌کند.

دوربین درون ساعت کاملا مخفی است و هیچ چراغ و یا فلش و یا نوری که روی سطح ساعت تعبیه شده باشد وجود ندارد. بنابراین ساعت رومیزی دوربین‌دار در موقع ضبط، مانند یک دوربین کاملا مخفی عمل می‌کند.

راهنمای راه‌اندازی ساعت رومیزی با دوربین مخفی
قبل از هر چیز باید ساعت را از جعبه خارج و برچسب‌ها را جدا کرده و باتری پشتیبان را در جایگاهش قرار داده و دوشاخه آن را به برق متصل کرد. ساعت رومیزی دوربین‌دار را باید به مدت ۳ ساعت شارژ کرد. زمانی‌ که باتری شارژ شود چراغ نشانگر باتری روشن خواهد شد.

قبل از آنلاین کردن ساعت باید آن را یک بار تنظیم مجدد (Reset) کرد. (دوربین را روشن کرده، وقتی چراغ قرمز و چراغ آبی چشمک‌زن شدند، دکمه‌ی Reset را برای مدت ۵ ثانیه نگه داشت) سپس سیگنال UID را روی لیست Wi-Fi گوشی خود جستجو کرد و به آن متصل شد.

بعد باید دکمه «Set» را یک بار فشار داد تا ساعت شروع به ‌کار کند. سپس برای تنظیمات ساعت جاری باید دکمه «PLUS» را فشار داد و بعد از تنظیم ساعت یک بار دیگر دکمه «Set» را فشار داد تا تنظیم ساعت ذخیره شود و قسمت دقیقه چشمک‌زن شود. دوباره باید دکمه «PLUS» را فشار، و تنظیمات دقیقه را وارد کرد. دکمه «Set» را یک بار دیگر فشار داده تا تنظیم دقیقه ذخیره شود. برای تنظیم ثانیه هم باید همین کار را تکرار کرد.

بعد از ساعت، می‌توان وای‌فای ساعت را تنظیم کرد. کارت حافظه باید فرمت شده و به درستی در جای خود قرار گرفته باشد. حالا باید به مدت دو ثانیه دکمه روشن دوربین را نگه داشته تا دوربین روشن شود و بعد باید حدود ۱۵ ثانیه صبر کرد تا نور زرد رنگ چراغ نشانگر LAN روشن شود. این بدین معنا‌ست که WI-FI دوربین آماده است.

راهنمای استفاده از دستگاه
استفاده از این دستگاه خیلی ساده است. پس از اینکه دستگاه روشن شد باید وای‌فای گوشی را روشن کرد. حالا می توان از دو راه از دستگاه‌ استفاده کرد:

۱. باید گوشی را به Wi-Fi ساعت متصل کرد. (این روش فقط در فاصله‌ نسبتا کوتاه کارایی دارد. فاصله دقیق به قدرت سیگنال‌های وای‌فای بستگی دارد اما عموما ده متر را پشتیبانی می‌کند.)
۲. باید دوربین ساعت را به اینترنت یا Wi-Fi خانه یا مکانی که ساعت در آنجا قرار دارد متصل کرد. در این روش مانند روش اول فاصله‌ با ساعت مهم نیست.
در انتها می‌توان داده‌های ضبط شده را در گوشی خود، کامپیوتر و یا کارت حافظه ذخیره کرد. ساعت رومیزی اچ‌دی برای پخش ویدئو‌ها به هیچ نرم‌افزار خاصی نیاز ندارد. با این حال برای پخش مطلوب‌تر، استفاده از نرم‌افزار VLC Media Player را توصیه می‌شود.

بررسی اجمالی ساعت رومیزی دوربین‌دار:
لنز دوربین
LED‌ها
تنظیم دکمه «Set» برای انجام تنظیمات
دکمه «PLUS»
باتری قابل شارژ پشتیبان
جایگاه کارت حافظه میکرو
دکمه خاموش / تنظیمات مجدد
چراغ شاخص WAN
چراغ شاخص Lan
چراغ نشانگر شارژ باتری
دکمه راه‌اندازی مجدد
پورت USB

مشخصات ساعت رومیزی HD WI-FI CLOCK CAMERA
سخت‌افزار جدید و بهبود یافته
قابلیت ضبط ویدئو، عکاسی و ضبط صدا
فیلم با کیفیت و شفاف
وضوح تصویر ۱۰۸۰ اچ‌دی
نمایش بسیار عالی در نور کم
دید در شب (قابلیت تصویر‌‌برداری و ضبط حتی در محیط تاریک)
عدم نیاز به برنامه خاص برای پخش ویدئو‌ها
زاویه نمایش ۱۴۰ درجه‌ای
Wi-fi IP Network Function
امکان مشاهده ویدئو در زمان واقعی در کامپیوتر و یا گوشی همراه با فرمت‌های 3G، 4G در زمان و مکان دلخواه
پشتیبانی از Windows/Mac/ IOS/ Android
پشتیبانی از Wi-Fi
قابلیت کنترل از راه دور
تابع ویدئو متصل نقطه به نقطه
مناسب برای امنیت خانه، موارد آموزشی و زمینه‌های دیگر
دارای باتری پرقدرت و قابل شارژ با ظرفیت ۲۲۰۰ میلی‌آمپر
امکان فیلم‌برداری و شارژ باتری همزمان بدون قطع ضبط
مدت زمان آماده به کار: ۴ تا ۶ ساعت ضبط ویدئو و ۸ تا ۱۰ ساعت ضبط صدا
فرمت فشرده سازی ویدئویی ۲۶۴ با سرعت انتقال سریع‌تر و صرفه‌جویی در حافظه
دارای زنگ هشدار حساس به حرکت و صدا
شروع به کار و فیلم‌برداری به محض اینکه حرکت و یا صدا تشخیص دهد
اعلام زنگ هشدار از طریق پست الکترونیکی
پشتیبانی از کارت میکرو اس دی(SD) تا ۳۲ گیگابایت

می توانید برای خرید ساعت رومیزی دوربین دار با قابلیت زنگ هشدار کلیک کنید.

محصولات مرتبط

ساعت دیجیتال رومیزی دوربین دار

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا