دوربین سنسورداردوربین مخفی

ساعت رومیزی دیجیتال دوربین دار با رابط HDMI

یک ساعت رومیزی فوق‌العاده زیبا که با یک دوربین مخفی تجهیز شده و بلافاصله پس از دریافت سیگنال از سنسور‌های حساس به حرکت و حساس به صدای آن شروع به فیلم‌ برداری می‌کند. از دیگر مزیت های ساعت دوربین‌دار قابلیت وای‌فای است و امکان تماشای فیلم و عکس را از راه دور فراهم می‌کند. این ساعت دیجیتال دوربین مخفی دار می‌تواند بهترین نگهبان و محافظ خانه، محل کار و اتاق کودک شما باشد. زیرا داشتن چشم سوم کاملا نامرئی در قالب یک ساعت رومیزی زیبا که مطابق با استاندارد‌های روز ساخته شده و قابلیت شنود و فیلم‌برداری با بهترین کیفیت ممکن را داشته باشد، همیشه جذاب و اغلب یک رویا بوده؛ رویایی که حالا محقق شده است.

بررسی تخصصی ساعت رومیزی سنسور‌دار با رابط HDMI
از نظر طراحی و ساختار لنز دوربین ساعت رومیزی سنسور‌دار با رابط HDMI به صورت مخفی در جلوی دستگاه قرار دارد.کلید های Time , down / up . set و کلید تغییر حالت Mode و اسپیکر در پشت دستگاه تعریف شده است.زمانی که درپوش باتری دوربین ساعت رومیزی را برداریم پورت های یو اس بی ، کارت حافظه و HDMI را می توانیم مشاهده کنیم و در اختیار داشتن کنترل از راه دور ، دیگر مشخصه های دوربین می باشد.

عملکرد سخت افزاری ساعت رومیزی دیجیتال دوربین دار
ساعت رومیزی دیجیتال دوربین‌دار مجهز به سنسور حساس به حرکت، دارای کابل رابط HDMI، مجهز به ریموت کنترل، و با قابلیت فیلم‌ برداری و کیفیت Full HD است.ساعت رومیزی دیجیتال دوربین دار با کیفیت فول اچ دی 1080P برای 12 ساعت و لنز آن با زاویه 160 درجه فیلم برداری می کند.ساعت رومیزی دیجیتال دوربین دار با سنسور حرکتی می تواند به راحتی حرکت اجسام را تشخیص دهد و با کیفیت عالی شروع به فیلم برداری می نماید.سرعت فیلم برداری دوربین 30 فریم بر ثانیه است.باتری این دستگاه از لیتیوم قوی با ظرفیت 4800MA تشکیل شده است.ساعت رومیزی دیجیتال با رابط HDMI قادر به پشتیبانی از کارت حافظه تا 32 گیگا بایت است.این ساعت رومیزی علاوه بر اینکه ساعت ، دما و تاریخ را نمایش می دهد قابلیت عکس برداری و فیلم برداری ، آن را از دیگر ساعت های رومیزی دیجیتال متمایز می کند.

جمع بندی
ساعت سنسور‌ دار با رابط HDMI مجهز به پورت USB و WiFi می تواند با رزولوشن 1080 و کیفیت فول اچ دی به صورت فوری عکاسی کند.این دستگاه دارای کنترل از راه دور است در حالیکه سایر ساعت های دیجیتال دوربین دار مانند ساعت رومیزی دوربین دار وای فای فاقد کنترل می باشد.

مشخصات کلی ساعت رومیزی دیجیتال دوربین دار
پشتیبانی از کارت حافظه تا 32 گیگا بایت
دسترسی به اینترنت از راه دور با WiFi
دارای سنسور تشخیص حرکت
مجهز به پورت USB

می توانید برای خرید ساعت رومیزی دیجیتال دوربین دار با رابط HDMI کلیک کنید.

محصولات مرتبط

ساعت مچی دوربین دار 

ساعت مچی دوربین‌دار مخفی ترند 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا