دوربین مخفی

ساعت مچی با دوربین مخفی بند فلزی مدل SC

ساعت مچی اس سی (SC) یک ساعت بسیار شیک، زیبا و دارای یک دوربین کوچک مخفی با کیفیت بالا، و ساخته شده با مواد با دوام است. دوربین تعبیه شده در این ساعت بسیار کوچک و کاملا مخفی و غیرقابل کشف است. دوربین به حدی ماهرانه و بدون نقص به ساعت نصب شده است که به واسطه آن، می‌توان این ساعت مچی را یک دوربین مخفی بدون رقیب خواند. با دوربین نصب شده در این ساعت می‌توان با کیفیت بالا عکاسی و فیلم‌برداری کرد. کیفیت فیلم‌برداری این دوربین ۵ مگاپیکسل با فرمت فیلم‌برداری AVI است. علاوه بر این قابلیت، توانایی عکاسی را هم دارد و این کار را با وضوح ۹۶۰ × ۱۲۸۰ پیکسل و با فرمت JPG انجام می‌دهد.

ساعت مچی اس‌سی دارای یک میکروفون داخلی بسیار کوچکی است که امکان ضبط صداهای محیط اطراف را بدون جلب توجه انجام می‌دهد. فرمت ضبط صدا توسط این ساعت WAV است. از مزیت‌های این ساعت مچی ضبط هم‌زمان صدا و تصویر است، که به راحتی می‌توان هم ضبط صدا را انجام داد و هم مشغول به فیلم‌برداری بود. ساعت مچی اس‌سی دارای حافظه داخلی ۴ گیگابایتی است، با این حافظه می‌توان بدون نگرانی از حجم ویدیو و صدای ثبت شده، ذخیره‌سازی را انجام داد.

ساعت مچی علاوه بر زیبایی و شیک پوشی دارای قابلیت‌های منحصر به فرد دیگری هم است. از این ابزار می‌توان در مذاکرات کسب و کار، تحقیقات جرم و جنایات، برای کسب مدرک و شواهد و علاوه بر این برای ضبط و شنود راحت و بی‌دردسر کلاس درس، بدون جلب توجه اطرافیان یا مدیریت راحت محل کار و یا امنیت منزل استفاده کرد.

ساعت مچی اس‌سی نیازی به نصب درایورها برای ویندوز 10/ 8.1 / 7/ Vista/ XP/ 2000/ ME ندارد. بعد از این که فیلم برداری و عکاسی و یا ضبط صدا به اتمام رسید، می‌توان با اتصال به کامپیوتر، فایل‌ها را منتقل، مشاهده و یا به اشتراک گذاشت. برای شارژ ساعت مچی کافی است آن را با رابطی که درون بسته‌بندی وجود دارد به سیستم متصل کرد و ساعت را شارژ کرد. در هر بار که ساعت دوربین‌دار مچی شارژ می‌شود به مدت ۳ ساعت کارایی دارد.

راهنمای استفاده ساعت مچی دوربین دار بند فلزی SC
برای شروع کار، برای عکاسی، فیلم‌برداری و یا ضبط صدا کافی است دکمه خاموش و روشن را لمس کرد، بعد از آن یک چراغ LED روی صفحه ساعت سمت راست وجود دارد، که به رنگ آبی روشن می‌شود و نشان ‌دهنده فعالیت دوربین و میکروفون است. اگر نیازی به وقفه کوتاهی در بین کار وجود داشته باشد دکمه‌ایی به نام (Camera Mode) را چند ثانیه‌ایی نگه داشته، در این صورت چراغی که به رنگ آبی روشن است به رنگ قرمز به صورت چشمک زن در می آید.

مشخصات ساعت مچی دوربین دار بند فلزی SC
قابلیت فیلم‌برداری با صدا
قابلیت عکس‌برداری
ضبط صدا به تنهایی
دارای حافظه ۴ گیگابایتی
قابلیت اتصال به کامپیوتر جهت شارژ و تخلیه اطلاعات
فرمت تصاویر ویدئو: AVI
فرمت عکس: WAV
نوع رابط: USB 2.0
وضوح ویدئو: ۴۸۰ × ۷۲۰
وضوح تصویر: ۱۲۸۰ × ۱۰۲۴

می توانید برای خرید ساعت مچی با دوربین مخفی بند فلزی مدل SC کلیک کنید.

محصولات مرتبط

 ساعت رومیزی دوربین دار وای فای

ساعت رومیزی دوربین دار طرح گرد با سنسور حرکتی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا