دوربین فیلمبرداریدوربین مخفی

عینک پخش فیلم با قابلیت شبیه سازی صفحه نمایش مجازی

عینک خصوصی مجازی ابزاری است که قادر به پخش فیلم یا ویدئو در صفحه نمایش گسترده و با رزولوشن ۳۲۰ × ۲۴۰ است. عینک منحصر به فرد مجازی به راحتی قابل حمل است و تجربه دیدن یک فیلم زیبا به همراه یک سیستم صدای فراگیر را برای کاربر فراهم می‌‌آورد. این دستگاه یک صفحه نمایش ۵۲ اینچی مجازی را شبیه سازی می‌کند و باعث می‌شود تا کاربر احساس کند در سالن سینمائی انحصاری و واقعی قرار دارد.

عینک پخش فیلم خصوصی Virtual Private Theater جنجال فراوانی را در رسانه‌ها ایجاد و به دلیل شباهت آن به عینک شخصیت Scott (اسکات) در سری فیلم‌های X MEN توجه زیادی به خود جلب کرده است. یکی از ویژگی‌های بارز این عینک فوق‌العاده حمل آسان آن است و کاربر قادر خواهد بود آن را همیشه به همراه داشته باشد.

بررسی تخصصی عینک پخش فیلم خصوصی
عملکرد سخت افزاری عینک پخش فیلم خصوصی

این دستگاه چند منظوره از انواع فرمت‌های رسانه‌های مختلف از جمله فرمت‌های ویدئویی مانند MPEG ،AVL ،RM و RMVB پشتیبانی می‌کند. هدفون بسیار عالی و مجزای این عینک مجازی این قابلیت را فراهم می‌کند تا علاوه بر دیدن فیلم یا سریال، کاربر بتواند از انواع موسیقی با فرمت‌های APE ،FLAC ،WAV و MP3 لذت ببرد. همچنین کاربران می‌توانند عکس‌های خود را با فرمت‌های BMP ،JPEG و GIF به وسیله این عینک مشاهده کنند. عینک مخفی مجازی قابلیت پشتیبانی از فایل‌های متنی TXT را نیز دارد، بنابراین نیاز به حمل کتاب‌های سنگین به خصوص در مسافت ‌های طولانی و در سفر وجود نخواهد داشت. این عینک هوشمند دارای ۴ گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره سازی تمامی فایل‌های رسانه‌ای مورد علاقه و قابلیت پذیرش کارت حافظه میکرو TF/SD است که تا ۳۲ گیگابایت حافظه را پشتیبانی می‌کند. بر روی دسته‌های این عینک زیبا و راحت دکمه‌های کوچکی قرار دارد که قابلیت روشن و خاموش یا کم و زیاد کردن صدا و همچنین عقب و جلو بردن فیلم و یا توقف آن را به دستگاه می‌دهد. این عینک وزن کمی دارد و به دلیل لبه نرم و انعطاف پذیر آن هنگام استفاده طولانی مدت، برای فرد ایجاد مشکل نمی‌کند.در درون بسته بندی عینک پخش فیلم خصوصی، کیف کوچکی قرار دارد که امکان حمل آسان عینک را به افراد می‌دهد. با یک بار شارژ کردن کامل باتری عینک پخش فیلم، قابلیت استفاده از آن تا حداکثر ۴ ساعت وجود دارد. عینک مجازی با ۸۷ گرم وزن کاملا قابل حمل است و می‌توان آن را در هر مکانی، به همراه داشت. عینک پخش خصوصی، به عنوان ابزاری سبک و کم حجم برای گوش دادن به موسیقی یا دیدن فیلم، به راحتی قابل حمل در مکان‌های مختلف از جمله پارک، ساحل، هنگام پرواز یا مسافت‌های طولانی است.

 

مشخصات فنی عینک مخفی مجازی

مشاهده فایل‌های ویدئویی به صورت خصوصی در هر مکان و زمان
۵۲ اینچ صفحه نمایش مجازی
طراحی ارگونومیک برای استفاده راحت
سرگرم کننده و استفاده آسان
دارای هدفون با صدا و کیفیت بالا
حافظه داخلی ۴ گیگابایت

مشخصات عمومی

نسبت تصویر: ۳:۴
حداکثر قدرت خروجی (L)10mW+(R)10mW(32ohm)
درجه نمونه 8KHZ / 16KHZ
فرکانس 20HZ – 20KHZ
USB با سرعت ۲.۰
اندازه باتری: 900 MAH
حداکثر زمان استفاده ۳ الی ۴ ساعت
زبان: انگلیسی، چینی، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی، هلندی، فرانسوی، اسپانیایی، لهستانی، روسی، ترکی، چک، دانمارکی، ژاپنی، سوئدی، کره‌ای، یونانی، تایلندی، عربی

صفحه نمایش

صفحه نمایش شبیه سازی شده ۵۲ اینچی
رزولوشن صفحه نمایش ۳۲۰ × ۲۴۰ پیکسل
حافظه

داخلی ۴ گیگابایت
کارت حافظه تا ۳۲ گیگابایت
فرمت‌های رسانه‌ای

ویدئو: RM ،AVI ،MPEG ،RMVB
صوتی: MP3 ،WAV ،FLAC ،APE ،AAC
تصویر: JPEG ،BMP ،GIF
پشتیبانی از فرمت TXT
درگاه

میکرو USB
کارت حافظه میکرو اس‌دی (Micro SD)
ابعاد

ابعاد محصول اصلی: ۱۵۲ × ۶۰ × ۳۰ میلی‌متر
وزن محصول : ۸۷ گرم

محتویات بسته

عینک تصویری
آدابتور برق استاندارد
کتابچه راهنما
محافظ چشم (تولید ویژه)
کیف قابل حمل
کابل برق

می توانید برای خرید عینک پخش فیلم با قابلیت شبیه سازی صفحه نمایش مجازی کلیک کنید.

محصولات مرتبط

عینک آفتابی دوربین دار شیک 

عینک طبی دوربین دار Full HD

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا