دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته باسیم FW-D214 مجهز به حسگر

دوربین مداربسته FW-D214 یک سیستم حفاظتی- نظارتی است که با سیم وصل می‌شود. این دوربین AHD 2mp ضدآب و گرد و غبار بوده که سبب می‌شود بتوان از آن در محیط های سرباز استفاده نمود. حسگر تصویر بکار گرفته شده در این دوربین از نوع Cmos می‌باشد. داشتن لنز 3 مگاپیکسلی و رزولوشن 2 مگاپیکسلی سبب شده تصاویر با کیفیتی توسط این دوربین ثبت و ضبط گردد. حسگرهای Cmos نسبت به حسگرهای CCD باهوش‌تر اند و دارای کاربردهای چندمنظوره هستند. این سیستم حفاظتی نظارتی می‌تواند تصاویر محیط اطراف خود را تا زاویه 90 درجه فیلمبرداری نماید.

دوربین AHD 2MP
دوربین ذکرشده دارای OSD Menu است. با وجود این منو بر روی دی وی ار می‌توانید تنظیمات خاصی را بر روی دوربین اعمال نموده و بعضی قابلت های آن را روشن یا خاموش کنید. وجود این قابلیت مهم بر روی دوربین، در قیمت آن تاثیرگذار است. دوربین مداربسته FW-D214 مجهز به تکنولوژی AHD است. ahd تکنولوژی جدید دوربین های مداربسته و به معنای دوربین مداربسته آنالوگ رزولوشن بالاست. وجود این تکنولوژی، کیفیت مگاپیکسلی را برای دوربین ها به همراه دارد.

دوربین ahd 2mp این قابلیت را دارد که در شب و در محیط های تاریک نیز به ضبط تصاویر بپردازد. وجود این دوربین در منزل و سایر محیط ها می‌تواند امنیت مکان موردنظر شما را تا حد زیادی تامین و خیال شما را آسوده نماید. برای مشاهده مدل های مشابه می‌توانید از نمونه های FW-VD218 و FW-D216 دیدن نمایید.

می توانید برای خرید دوربین مداربسته باسیم FW-D214 مجهز به حسگر کلیک کنید.

محصولات مرتبط

دوربین مداربسته بیسیم حافظه دار ملورین

دوربین مداربسته بی سیم دید در شب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا