دوربین دید در شبدوربین مدار بسته

دوربین مداربسته بی سیم حافظه دار HD

دوربین مداربسته بیسیم حافظه دار ملورین با دارابودن حسگر Cmos که حسگرهایی سریع و باهوش اند و مجهز بودن به فناوری AHD که فناوری جدید دوربین های مداربسته است سبب ضبط تصاویری شفاف و باکیفیت می‌گردد. قابلیت دید در شب، مجهز بودن به سنسور تشخیص حرکت، قابلیت AP Mode و مشاهده از راه دور تصاویر از ویژگی های مهم دوربین مداربسته بی سیم ملورین است که می‌توان از آن هم به عنوان دوربین و هم به جهت قابلیت هایی که دارد به عنوان دزدگیر برای مکان های دلخواه استفاده نمود.تصویر این دوربین با کیفیت HD یعنی 1 مگاپیکسل (720p) ضبط می‌شود. این دوربین مداربسته بی سیم دارای زاویه دید 85 درجه بوده و در برابر آب و گرد و غبار، مقاوم می‌باشد. دارا بودن این ویژگی مهم سبب نصب دوربین در مکان های دلخواه و در فضای باز می‌گردد.

دوربین مداربسته بیسیم حافظه دار
دوربین ذکر شده، علاوه بر ضبط فیلم توسط خود دوربین، دارای شیار کارت حافظه SD می‌باشد که تا حجم 64 گیگابایت را پشتیبانی می‌نماید. این حجم از حافظه برای ذخیره فیلم به مدت 6 شبانه روز کفایت می‌کند.

دوربین مداربسته بی سیم دارای کد RTSP
این محصول دارای آدرس IP و پروتکل RTSP است. این همان ویژگی است که سبب انتقال سریع صدا و تصویر به صورت زنده و یا ضبط شده می‌گردد. AP Mode نیز قابلیت جالب دیگری است که به ما این امکان را می‌دهد که در زمان عدم دسترسی به مودم وایرلس، بتوانند از طریق موبایل یا کامپیوتر، تصاویر دوربین مرا مشاهده نمایند.

قابلیت تشخیص حرکت و دید درشب در دوربین مداربسته بی سیم وای فای

دوربین مداربسته بیسیم حافظه دار ملورین.jpeg

این دو ویژگی، ویژگی هایی هستند که از دوربین مداربسته بی سیم شما یک دزدگیر می‌سازند. قابلیت تشخیص حرکت یا Motion Detection به این صورت عمل می‌کند که چند نقطه دلخواه را برای دوربین تعریف کنید. زمانی که در این نقاط حرکتی احساس شود، سنسورهای پشت دوربین، هشدار مربوطه به طور همزمان به جندین گوشی یا کامپیوتر ارسال می‌شود. همچنین با فعال شدن سنسور، لنز دوربین به سمت منبع هشدار دهنده چرخیده و از آن مکان، عکسبرداری کرده و به ادرس ایمیلی که برای ان تعریف شده ارسال می‌کند. همچنین این دوربین دارای قطعه بوزر در داخل خود می‌باشد که در این زمان صدای آژیر آن به صدا در می‌آید.

دوربین مداربسته بی سیم ضدآب دید در شب.jpeg

قابلیت دیگر این دوربین، دید در شب آن است. دوربینی که دارای این ویژگی است می‌تواند در شب و در محیط های بدون نور، از محیط، فیلمبرداری کند. این عمل به وسیله چراغ های LED انجام می‌شود که بر روی دوربین قرار دارد و به صورت اتوماتیک فعال می‌شود. این دوربین می‌تواند تا مسافت 20 متر را در شب فیلمبرداری کند.

دوربین مداربسته AHD دارای اپلیکیشن اختصاصی برای ویندوز و موبایل
برای سیستم عامل ویندوز و نیز سیستم عامل موبایل آیفون و اندروید، برای کاربران این دوربین ها نرم افزار اختصاصی طراحی شده است که از قسمت پیوست ها می‌توانید آنها را دانلود و نصب نمایید. از این برنامه می‌توانید برای مشاهده انلاین تصاویر از راه دور، دریافت هشدارها و کنترل و نظارت بر دوربین استفاده نمایید. شما می‌توانید چندین دوربین را به وسیله یک دیوایس کنترل کنید. البته عکس این عمل نیز صورت می‌گیرد. یعنی می‌توان یک دوربین را در دیوایس های مختلف چک نمود.

دارابودن دو آنتن وای فای سبب اتصال سریعتر و بهتر به مودم می‌شود. استفاده از ویژگی AP Mode برای زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید از دیگر ویژگی های مهم این دوربین مداربسته بیسیم حافظه دار است.

می توانید برای خرید دوربین مداربسته بی سیم حافظه دار HD کلیک کنید.

محصولات مرتبط

دوربین مداربسته AHD مدل F744 

دوربین مداربسته FW-VB217

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا