دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته مدل F744

دوربین مداربسته AHD مدل F744 یکی دیگر از دوربین های مجهز به نسل دوم تکنولوژی AHD می‌باشد که با تهیه آن می‌توانید امنیت و آسودگی خاطر را برای مکان های موردنظر خود به همراه آورید. این دوربین همانطور که بیان شد به فناوری ahd مجهز می‌باشد. بهره گیری از این تکنولوژی سبب ضبط تصاویر با رزولوشن بالا می‌شود. در حال حاضر نسل دوم این فناوری یعنی رزولوشن 2 مگاپیکسلی بالاترین رزولوشن موجود میان دوربین های مداربسته می‌باشد که در دوربین F744 به کار گرفته شده است. همچنین یک دوربین مداربسته ahd قیمت مناسب و به صرفه ای دارد .فناوری ahd در دو نوع رزولوشن 1 مگاپیکسلی 720p و 2 مگاپیکسلی 1080p وجود دارد.

از دیگر ویژگی های این سیستم نظارتی، داشتن منویی به نان منوی OSD است. این منو شما را قادر به اعمال تنظیماتی می ‌نماید که نمی توانید همه یا بخشی از آنها را از روی دستگاه دی وی ار یعنی دستگاه ضبط تصاویر در دوربین مداربسته و سیستم نظارتی تان انجام دهید. این منو از طریق سیم به دوربین متصل شده و به وسیله کنترلر کوچکی که بر روی آن وجود دارد، تنظیمات دلخواه انجام می‌شود.

خاموش و روشن کردن بعضی قابلیت های دوربین مانند جبران نمودن نور پس زمینه(BLC) و درحالت کلی تنظیم رنگ و نور دوربین، فعال و غیرفعال کردن سنسورهای دوربین مداربسته، کنترل نور توسط خود دوربین و غیره از طریق این منو انجام شدنی است.

می توانید برای خرید دوربین مداربسته مدل F744 کلیک کنید.

محصولات مرتبط

دوربین مداربسته بی سیم دید در شب با مانیتور ۷ اینچی

دوربین مداربسته بی سیم ملورین با قابلیت تماس صوتی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا