دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته بی سیم ملورین با قابلیت تماس صوتی

دوربین مداربسته بیسیم ملورین یک دوربین کاملا هوشمند است که می‌توان از آن در جهت هوشمندسازی منازل استفاده نمود. این دوربین با دارابودن سنسورهای متعدد، قابلیت Motion Detection و دید در شب، می‌تواند در نقش یک دزدگیر برای منازل ظاهر شود. تجهیز این محصول به وای فای و مشاهده تصاویر از راه دور به وسیله موبایل، تبلت و کامپیوتر، سبب می‌شود تا بتوانید با خیالی آسوده مکان موردنظر را ترک کرده و از مکان یا افرادی که می خواهید از راه دور آنها را کنترل کنید،این دوربین قابلیت تماس دوطرفه داشته و دارای لنز چرخشی با قابلیت چرخش 360 درجه افقی و 90 درجه عمودی است. نظارت داشته باشید و بدون حضور در محل و از راه دور، فیلم ها را چک نمایید. دوربین ذکرشده سازگار با سنسورهای مختلفی مانند دود، در، چشمی و درب مگنتی است

سنسورهای دوربین مداربسته بیسیم وای فای
چون این سنسورها از طریق وای فای به دوربین متصل می‌شوند، می‌توانید آنها را در نقاط مختلف و با فاصله مکانی نصب نمایید. با فعال شدن هریک از سنسورها، لنز دوربین به سمت سنسور هشداردهنده تغییر جهت داده و از آن فیلمبرداری می‌کند.هریک از این سنسورها آلارم مخصوصی دارد. این سنسورها قابلیت نام گذاری دارند تا متوجه شوید آلارم به صدا در آمده مربوط به کدام سنسور است تا اقدام مناسب انجام شود.

هشدار مربوطه به صورت همزمان هم از طریق گوشی و با به صدا درآمدن صدای Buzzer و هم گرفتن عکس از مکان مورد نظر و ارسال آن به آدرس ایمیل شما، به شما داده می شود. اکثر سنسورهای بیسیم که روی باند فرکانسی 443 مگاهرتز کار می‌کنند با این دوربین سازگاری دارند.

دوربین دارای سنسور تشخیص حرکت یا MOTION DETECTION با قابلیت تنظیم جهت دوربین
دوربین بیسیم ملورین با مجهزبودن به سنسور تشخیص حرکت، می تواند مانند یک دزدگیر عمل کند و علاوه بر نظارت مکان مورد نظر، امنیت آنجا را نیز به همراه آورد. شما می‌توانید 5 نقطه دلخواه را بر روی دوربین تعریف کنید تا با فعال شدن الارم تشخیص حرکت، سنسور، فعال شده و 5 نقطه تعریف شده به طور خودکار، چک شود. پس از فعال سازی، مانند سایر سنسورهای این دوربین، آژیر آن به صدا در آمده و عکس مکان مدنظر به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود.

دارای اپلیکیشن اختصاصی برای موبایل و کامپیوتر برای نظارت از راه دور دوربین وای فای ملورین دارای اپلیکیشن اختصاصی است که با گوشی های آیفون ورژن 7 و بالاتر و اندروید نسخه 4 و بالاتر سازگار است. همچنین این دوربین برای سیستم های کامپیوتری نیز CMS اختصاصی طراحی کرده که ابتدا باید ان را از قسمت پیوست ها دانلود نموده و نصب و استفاده کنید.

از ویژگی های جالب این برنامه این است که می‌توانید از طریق 1 دیوایس مثلا گوشی، چندین دوربین را نظارت و کنترل نمایید. البته عکس این عمل نیز امکان پذیر است. اتصال از چندین دیوایس به یک دوربین، امکان پذیر است.

برقراری تماس صوتی دوطرفه
دوربین مداربسته بیسیم ذکرشده، دارای میکروفن و بلندگوست. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید یک تماس صوتی دوطرفه برقرار کرده و از طریق گوشی موبایل یا رایانه، به صورت آنلاین به مشاهده مکان موردنظر بپردازید.

این دوربین دارای قابلیت Night Vision یا دید در شب است که می تواند در شب و از محیط های تاریک ، تصویربرداری کند. این عمل با استفاده از 11 عدد LED مادون قرمزی که بر روی دوربین نصب است و داشتن لامپهای هوشمند مرئی که بر روی آن تعبیه شده انجام می شود. در این حالت، دوربین به صورت اتوماتیک، اقدام به روشن نمودن تجهیزات مبوطه نموده و تصویری واضح از یک محیط تاریک، ارائه می‌نماید. دوربین مداربسته بیسیم وای فای ملورین به فناوری جدید AHD مجهز است. ahd به دوربین های مداربسته با رزولوشن بالا اشاره دارد که می‌توانند تصاویر را با کیفیت مگاپیکسلی ضبط نمایند. دوربین وای فای ذکرشده با ضبط تصاویر 1 مگاپیکسلی(720p) و قابلیت دید در شب و مجهزبودن به حسگر هوشمند Cmos، قادر است تصاویری شفاف و واضح تا برد 10 متر در شب، ضبط کند.

این دوربین تحت شبکه نصب ساده و آسانی دارد. به دلیل داشتن پایه، می توانید آن را بر روی سقف یا دیوار نصب نموده و یا به صورت رومیزی استفاده کنید. نصب به هر دو شکل باسیم یا بیسیم و با اتصال به وای فای، انجام می‌شود که از شبکه 3G و 4G پشتیبانی می‌نماید.

می توانید برای خرید دوربین مداربسته بی سیم ملورین با قابلیت تماس صوتی کلیک کنید.

محصولات مرتبط

دوربین مداربسته باسیم مدل FW-D212

دوربین مداربسته باسیم FW-D214 مجهز به حسگر

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا