دوربین مخفی

ساعت مچی دوربین دار مخفی TRNED با کیفیت HD

ساعت مچی دوربین‌دار مخفی ترند با طراحی جمع و جور و آسان با دوربین با کیفیت بالا، بسیار ظریف، مخصوص افراد خاص و شیک پسند است، توانایی حمل آسان دارد و مقاوم در مقابل رطوبتت است. زمان در ثانیه، دقیقه و ساعت را با کیفیت بالا نشان می‌دهد و نوع قلاب (بند) آن قابل تنظیم است. این ساعت مچی دوربین‌دار کاربرد‌های متنوعی در زمینه‌های گردشگری، رسانه‌ها، آموزش و پرورش، کسب و کار، حقوقی، امنیت، ادارات آگاهی و غیره دارد.

بررسی تخصصی ساعت مچی دوربین دار مخفی
از نظر طراحی و ساختار ظاهر این ساعت خاص برای نامرئی ماندن دوربینش، مشابه ساعت‌های بازار ساخته می‌شود. ساعت ترند با بهترین قیمت به فروش می‌رسد. این ساعت با بهترین مدل برای شما ارائه می‌شود. با بستن ساعت مچی دوربین‌دار مخفی ترند به دستانتان شیک پوشی خود را ثابت کنید.

عملکرد سخت افزاری ساعت مچی دوربین دار ترند با کیفیت HD
ساعت دوربین‌دار بند چرم ترند از مواد بادوام و با کیفیت بالا ساخته شده، و دارای کیفیت بالاییی است.این ساعت شکیل ضد آب است و وضوح صدای عالی دارد.ساعت مچی دوربین‌دار مخفی با حافظه 4 گیگابایتی ارائه می‌شود و با استفاده از USB امکان اتصال مستقیم به تلویزیون را دارد. این ساعت برای سیستم‌عامل‌های ویندوز 2000 / ME / XP نیاز به نصب درایور ندارد و می‌تواند مدت زمان طولانی کار کند. ساعت مچی ترند زیبا و شیک و بسیار ایمن است و از اطلاعات شخصی ومحرمانه محافظت می‌کند. مانیتور این ساعت، بسیار باکیفیت است؛ میکروفون با درجه حساسیت بالا دارد و همینطور از ویدئو و ضبط صدا پشتیبانی می‌کند.ساعت مچی دوربین دار مخفی با رزولوشن 480*720 و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم برداری می کند.ساعت دوربین دار مخفی با رزولوشن 1024*1280 با فرمت JPG با کیفیت خوب قادر به عکس برداری می باشد.

ویژگی های کلی ساعت مچی دوربین دار مخفی TRNED
کیفیت HD فیلم برداری
پشتیبانی از کارت حافظه
دارای پورت USB

می توانید برای خرید ساعت مچی دوربین دار مخفی TRNED با کیفیت HD کلیک کنید.

محصولات مرتبط

ساعت مچی دوربین دار

ساعت مچی اس سی (SC)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا