دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته FW-VD218 مجهز به منوی OSD

دوربین مداربسته FW-VD218 با قابلیت دید در شب و فیلمبرداری از محیط تاریک سبب افزایش کارایی و افزایش امنیت سیستم نظارتی شما می‌شود. جنس بدنه این دوربین، فلزی بوده و از آنجاییکه ضدآب و ضد گرد و غبار است می‌توانید آن را در هر مکان دلخواه نصب نمایید.برای اینکه تصاویر ضبط شده رزولوشن بالایی داشته باشند ، در آن فناوری AHD یا Analog High Definition بکار گرفته شده است. حسگر تصویر در این دی وی ار ahd از نوع Cmos است. در دوربین های مداربسته از دو نوع حسگر تصویر Cmos و CCD استفاده می‌شود. حسگر Cmos نیاز به قطعات الکترونیک کمتری داشته و مصرف برق و باتری آن بسیار کمتر است.

نوع حسگر تصویر در دوربین مداربسته FW-VD218

همچنین به دلیل داشتن تصاویر با حجم پایین، مناسب استفاده در شبکه هایی است که حجم باند آنها پایین است.این دوربین ها به جهت قیمت مقرون به صرفه تر اند. این نوع از حسگرها قابلیت ها و توانایی های بیشتری نسبت به حسگر CCD مانند فوکوس اتوماتیک داشته و می‌توان گفت باهوش تر عمل می‌کنند. در مقابل حسگرهای CCD می توانند تصاویر شفاف تر و واضح تری نسبت به نوع مقابل خود نمایش دهند. این اولویت و نیاز شماست که تعیین می‌کند از کدامیک از این دو نوع استفاده نمایید.

این دوربین مجهز به منوی OSD است. این منو که بر روی دوربین قرار دارد سبب می‌شود بتوانید تنظیمات بیشتری روی دوربین اعمال نمایید، مانند تنظیم رنگ، نور و یا پوشش قسمتی از صفحه که نمی خواهید فیلم ضبط گردد.

می توانید برای خرید دوربین مداربسته FW-VD218 مجهز به منوی OSD کلیک کنید.

محصولات مرتبط

دوربین‌های مداربسته گرد سقفی

دوربین مدار بسته پانورما 360 درجه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا