دوربین دید در شبدوربین مدار بسته

دوربین مداربسته بی سیم دید در شب ، مجهز به سنسور

دوربین مداربسته بی سیم دید در شب ملورین دوربینی با قابلیت های فراوان است که برای افرادی که علاوه بر نظارت مکان مدنظر، امنیت نیز برایشان مهم است بسیار مفید و کاربردی می‌باشد. این دوربین نصب ساده و آسانی دارد. با داشتن اپلیکیشن اختصاصی برای موبایل و کامپیوتر و اتصال به وای فای، امکان مشاهده آنلاین تصاویر را فراهم می‌کند. از این دوربین می‌توانید برای شمندسازی منازل، محیط کار و نظارت و کنترل بر کودکان، سالمندان و سایر افراد استفاده نمایید. ارسال سریع داده با پشتیبانی از شبکه نسل سوم و چهارم (3G و 4G)، امکان برقراری تماس صوتی دوطرفه، قابلیت دید در شب با برد بالا، مجهز بودن به سنسور تشخیص حرکت، امکان تشخیص حرکات پشت دوربین ،داشتن IP و غیره از دیگر ویژگی های این دوربین مداربسته وای فای است.

دارای سنسور MOTION DETECTION یا سنسور تشخیص حرکت
دوربین مداربسته بی سیم ذکرشده، دارای سنسور تشخیص حرکت می‌باشد. این سنسور که یک ویژگی مهم در دوربین های مداربسته است مانند یک دزدگیر عمل می‌کند. سنسور تشخیص حرکت قابلیت تعریف 5 نقطه حساس را در خود دارد. با تعریف این نقاط، اگر در مکان مدنظر حرکت جسم یا شیئی احساس شود سنسور تشخیص حرکت فعال شده و دوربین به صورت خودکار به سمت سنسور مربوطه می‌چرخد.

سپس از مکان مورد نظر عکس گرفته شده و به آدرس ایمیل شما ارسال می‌گردد. همچنین به دلیل داشتن قطعه بازر که در داخل دوربین وجود دارد، آژیر آن نیز به صدا در می‌آید.

قابلیت دید در شب در دوربین مداربسته
دوربین ذکرشده دارای ویژگی Night Vision یا همان دید در شب است. این ویژگی این امکان را فراهم می‌کند که در محیط های تاریک و شب ها نیز دوربین قادر به ضبط و نمایش تصاویر با کیفیت باشد. از آنجا که این دوربین، مجهز به فناوری AHD است می تواند تصاویر باکیفیتی ضبط کند. ahd فناوری جدید دوربین های مداربسته است که سبب ضبط تصاویر به صورت مگاپیکسلی و با رزولوشن بالا می‌گردد. دوربین مداربسته وای فای ذکر شده با داشتن این ویژگی قادر است تصاویر با کیفیت HD تا مسافت 10 متر از محیط های تاریک، ضبط نماید. ای عمل با داشتن LED های مادون قرمز و لامپ های هوشمندی که بر روی دوربین تعبیه شده صورت می‌پذیرد. با تشخیص محیط تاریک و عدم نور کافی، این تجهیزات به صورت اتوماتیک روشن می‌شوند.

تشخیص حرکات پشت دوربین با نصب سنسورهای مختلف وایرلس
قابلیت اتصال سنسورهای وایرلس مختلف از جمله سنسور در، درب مگنتی، سنسور چشمی و سنسور گاز به این دوربین وجود دارد. اتصال به این سنسورها به صورت بی سیم و وای فای صورت می‌گیرد و نیاز به سیم کشی ندارند. بنابراین محدودیتی در مکان نصب آنها وجود ندارد. با نصب سنسورها و با فعال شدن آنها، آژیر به صدا در آمده و با چرخش لنز دوربین به سمت سنسور مربوطه، دوربین از مکان مدنظر عکسبرداری می‌نماید. سپس آن را به آدرس ایمیل تعریف شده در دوربین ارسال می‌کند. سنسورها با باتری قلمی کار می‌کنند. بنابراین عمر باتری طولانی دارند. نکته دیگر راجع به این سنسورها این است که هر سنسور در دوربین، قابلیت نام گذاری دارد. یعنی می ‌توانید سنسور در را با یک نام و سنسور چشمی را با نام دیگری ذخیره کنید تا زمان دریافت هشدار متوجه شوید هشدار دریافتی مربوط به کدام سنسور است. سپس اقدام لازم را انجام دهید.

دارای اپلیکیشن اختصاصی برای گوشی های موبایل و کامپیوتر
دوربین مداربسته بی سیم وای فای ملورین برای دسترسی راحت به دوربین، برای دو سیستم عامل موبایل اندروید و آیفون و نیز برای کامپیوترها و لپ تاپ ها، نرم افزار اختصاصی طراحی نموده است. اپلیکیشن موبایل آن با نسخه 4 و بالاتر و اندروید نسخه 7 به بالا سازگار است.

امکان اتصال به چندین دوربین از طریق یک دیوایس و نیز عکس این موضوع یعنی اتصال به یک دوربین از طریق چندین دیوایس از قابلیت های این دوربین مداربسته می‌باشد.

شما می‌توانید اپلیکیشن های مربوطه را از منوی پیوست ها، دانلود نموده و نصب نمایید.

دارای IP و کد RTSP برای انتقال سریع صدا و تصویر
RTSP مخفف کلمه Real-Time Streaming Protocol به معنای پروتکل جریان بلادرنگ می‌باشد. از این پروتکل برای انتقال سریع صدا و تصاویر به صورت زنده یا ضبط شده، مورد استفاده قرار می‌گیرد. همه دوربین های دارای آدرس IP به صورت پیشفرض از این پروتکل پشتیبانی می‌نمایند. پس از فعالسازی کد RTSP، تصاویر زنده دوربین مداربسته توسط این پروتکل دریافت شده و در دیوایس شما نمایش داده می‌شود.

دوربین مداربسته بی سیم وای فای ملورین، علاوه بر قابلیت شاهده آنلاین تصاویر، ویژگی برقراری تماس صوتی دوطرفه را نیز به شما می‌دهد. این دوربین با مجهزبودن به میکروفن و بلندگو، این قابلیت را برای شما ممکن می‌سازد. این ویژگی بخصوص برای زمانی که از دوربین برای نظارت و کنترل افراد استفاده می‌شود می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

این دوربین با قابلیت پرخش 360 درجه افقی و 90 درجه عمودی و سازگاری با سنسورهای مختلف، شما را از تهیه و نصب چندین دوربین بی‌نیاز می‌کند. دوربین ذکرشده با داشتن پایه می‌تواند روی سقف و دیوار نصب شده یا به صورت رومیزی مورد استفاده قرار گیرد. دوربین علاوه بر ضبط صدا و تصویر در خود، با پشتیبانی از کارت حافظه SD با حافظه 64 گیگابایتی، قادر است بدون نیاز به دستگاه ضبط صدا (DVR) تا 6 شبانه روز بر روی این حجم حافظه، فیلم ضبط کند. استفاده از این دوربین تاثیر بسیاری بر روی نظارت و امنیت محیط شما خواهد داشت.

می توانید برای خرید دوربین مداربسته بی سیم دید در شب ، مجهز به سنسور کلیک کنید.

محصولات مرتبط

دوربین مداربسته بی سیم ملورین با قابلیت تماس صوتی

دوربین مداربسته سقفی بدون نیاز به DVR

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا