دوربین دید در شبدوربین مدار بسته

دوربین مداربسته سقفی دید در شب

دوربین‌های مداربسته گرد سقفی کوچک بدون نیاز به دستگاه DVR است. زاویه دید این دوربین ها معمولا واید می باشند که بیشترین زاویه دید در بین دوربین ها را دارد. این دوربین‌ها با قابلیت دید در شب، امکان مشاهده ویدیوها و تصاویر زنده را در هر محیطی، در طول شبانه روز فراهم می‌کند. این نوع دوربین AV دار است، منظور از AV دار این است که دوربین به صورت زنده روی مانیتور می‌تواند تصویر را پخش کند.

عملکرد سخت افزاری دوربین مداربسته سقفی

این مدل از دوربین‌های مدار بسته سقفی قابلیت نصب کارت حافظه (Micro SD) را دارد و فیلم‌های گرفته شده توسط آن به صورت غیر زنده نیز قابل مشاهده است. همین طور این دسته از دوربین‌های مدار بسته دارای سنسور حرکتی هستند و این مسئله باعث می‌شود که کوچک‌ترین حرکتی از دید آن‌ها مخفی نماند. به محض کوچک‌ترین حرکتی در محیط، دوربین شروع به فیلم‌برداری کرده و در کارت حافظه متصل به خود ذخیره می‌کند.دوربین سقفی سنسور‌دار دید در شب را می‌توان به سقف کارخانه، محل کار، انبار یا منزل خود نصب کرد. دوربین مدار‌بسته رم‌خور دیجیتال نیاز به دستگاه DVR و هیچ گونه سیم‌کشی‌های اضافه برای نصب ندارد. و به دلیل داشتن چراغ‌های مادون قرمز، حتی در تاریکی مطلق هم با بهترین کیفیت فیلم‌برداری می‌کند و هم‌زمان با فیلم‌برداری فیلم‌های گرفته شده را ذخیره می‌کند. این فیلم‌ها کاملا رنگی و با بالاترین کیفیت ممکن هستند.دوربین مداربسته سقفی قادر است از کارت حافظه تا 32 گیگا بایت پشتیبانی کند و شما می توانید با اتصال یو اس بی و یا رم به کامپیوتر و یا لپ تاپ تصاویر ضبط شده را با کیفیت خوب مشاهده کنید.

برد دوربین مدار بسته رم‌خور بیشتر از ۶۰ متر است و از دیگر نکات مثبت دوربین‌های مدار بسته سقفی این است که برای نصب این دوربین‌های سقفی کوچک نیازی به نصاب نخواهد بود.

دارای کنترل از راه دور که مانند دی وی‌آر عمل می‌کند.
فیش تبدیل BNC به AV
آداپتور
دفترچه راهنما و سی‌دی
قابلیت پشتیانی از رم میکرو تا ۳۲ گیگابایت
قابلیت دید در شب
احتیاجی به نصاب ندارد

می توانید برای خرید دوربین مداربسته سقفی دید در شب کلیک کنید.

محصولات مرتبط

دوربین مداربسته AHD مدل F744

دوربین مداربسته F544

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا